Szeptember

Mozgalmas hónapot tudhatunk a hátunk mögött. Szeptember meleg volt, még igazi nyári hőmérsékletekkel, fantasztikusan ízletes gyümölcsökkel és meleg, símogató tengervízzel. A túristák - mitegy varázsütésre - eltüntek, csak a legelszántabb "lastminute" túristák borzolják a tengerpart homokos fövenyét.

Megújuló telephely

A hajókiemelőállomás, ahol mi is "lakunk" megújult, a telep eddigi salakos területét leaszfaltozták, így az esővíz (mert az is van ám télen errefelé) gyorsabban lefolyik, valamint a por sem verődik fel annyira. Ezzel egyidőben felújították a fürdőket is, különválasztották a kézmosókat a zuhanyzóktol, hatalmas tükröket kapott a mosdó valamint kézszárítókat! :) A munkálatok befejeztével mi is visszaköltöztünk "uj-régi" helyünkre, hiszen a felújítás idejére kiköltöztettek minket a telep "külső C vágányára" a tengerpartra. Érzésünk szerint az internetelérhetőségen is javítottak, a wlan erősebb és folyamatos lett. (Nagy szó ez itt a Világ Végén!)

Kábelsaláta

Látogatónk és segítségünk érkezett ebben a hónapban István személyében, aki kellemes társasággal fűszerezte mindennapjaink monotonitását és egyben a villamoskábelek kiismerhetetlen kuszaságában igyekezett rendet teremteni. Lefektettük az új elektromos hálózat alapjait, húztuk, vágtuk, kötöttük, dobozoltuk és most ott húzodik az új gerincvezeték. 12 volt egyenáram, 220 volt váltóáram, usb aljzat, 5 Amper, 20 Amper, földelt vezeték, 0,75-ös kábel, kismegszakító, biztosíték, relé... és még ezernyi varázsige... Köszönjük Istvánnak az együtt töltött szép napokat és a türelmét, hozzánk amatőrökhöz.

Csajos napok

Persze ezzel még nem telt meg a programfüzet, István barátunk helyét váltotta Éva és Gabi barátnőnk! Régen láttuk egymást, nagyon örültünk egymás társaságának, jó volt nosztalgiázni :) Bár pont a látogatásuk hetén beköszöntött az ősz, a hőmérséklet 2-3 napra visszaesett 20-22 fok köré, összességében jól éreztük magunkat. A "lányok" segítettek a menyezet hőszigetelőburkolatának kialakításában, és "értő szemmel" dícsérték munkánk gyümölcseit :) Persze jutott idő sok dumcsira, kirándulásra is, így megnéztük a dydimai meteorbecsapodás nyomait, ellátogattunk Hydra és Poros szigetére, látogatás Porto Heli kikötőjében és piaci körséta Ermioniban. A változó időjárás ellenére sikerült párszor megmártózni a habokban is az "ironman" német és svájci turisták társaságában! Bár egy hét éppen hét nap, de gyorsan eltellik jó társaságban, így most is úgy éreztük, hogy szinte elrepült ez a pár nap. Reméljük jól éreztétek magatokat lányok és biztosak vagyunk benne, hogy nem ez volt az utolsó látogatásotok!

Lassan, de biztosan beköszönt az ősz, hűvösebbek a reggelek, korábban sötétedik és a görögök télikabátot húznak magukra! :D Persze a dér most sem csípi meg a sütőtököt, de a helybélieknek már a mostani reggeli 16-18 fok olyan lehet, mint nekünk az első őszi fagyok! Mi azért ennek ellenére nem álltunk le a munkálatokkal, sikerült burkolni az összes falat a fürdőszoba kivételével, ráadásul figyelembe véve amatőr mivoltunkat, nem is néz ki rosszul a végeredmény, de erről majd legközelebb...